شهرری - خیابان صمدی +۹۸۹۱۰۰۱۶۱۱۵۰ +۹۸۹۱۲۸۱۱۰۴۶۲ accandtax.ir@gmail.com شنبه تا پنجشنبه: ۹صبح تا ۱۸عصر

وظایف حسابدار چیست؟

یک حسابدار مسئول تهیه و تحلیل سوابق مالی یک شرکت از جمله مدیریت داده ها ، تجزیه و تحلیل و مشاوره ، ایجاد صورت های مالی و اطمینان از رعایت مقررات در شیوه های حسابداری شرکت است.

در اینجا آنچه را که می خواهیم بررسی کنیم:

 

 

 

وظایف حسابدار چیست؟

وظایف یک حسابدار را می توان به چهار بخش تقسیم کرد:

- مدیریت داده ها

- تجزیه و تحلیل مالی و مشاوره

- گزارش های مالی

- انطباق با قوانین و مقررات

 

 

برای اخذ صلاحیت در حسابداری به چه چیزهایی نیاز است؟

اگر شما قصد دارید یک (حسابدار رسمی معتبر) شوید ، هیچ مجموعه استانداردی از الزامات ، قوانین کشوری ، برای افرادی که مایل به انجام حرفه ای کار در زمینه علوم حسابداری هستند ، وجود ندارد.

از آنجا که یک حسابدار با بسیاری از حوزه های مختلف تجاری مانند سیستم های حسابداری که اطلاعات را ذخیره می کند ، تهیه صورت های مالی و ملاحظات قانونی سر و کار دارد ، توصیه می شود به مراتب نسبت افزایش تجربه در حسابداری اقدام کنید. همچنین ، تکمیل برخی کلاسهای مدیریت مشاغل و نرم افزارهای رایانه ای در واقع می تواند شما را در کسب مهارت های خود و شروع کاری قدرتمند ، کمک کند.

به خاطر داشته باشید که شخصی که در زمینه حسابداری علاقه مند است ، به مهارت های سازماندهی و ارتباطی قوی و توانایی این که بتواند متشخص و استراتژیک باشد ، نیاز دارد. اطلاعات زیادی درباره گردش مالی یک شرکت باید به صورت روزانه پردازش و مدیریت شود و نتایج گزارش های مالی حاصل از تولید محصولات و گردش مالی ، باید به مدیریت به درستی ابلاغ شود. اگر نتایج ناامید کننده باشد و ارقام نیاز به بهبود داشته باشند ، مدیریت ممکن است حسابداران شرکت را به ارائه پیشنهاداتی در مورد چگونگی بهبود توصیه کند. به عبارت دیگر ، فقط از حسابدار انتظار نمی رود که "تعداد بحرانها" را کاهش دهد ، بلکه مدیریت از حسابدار می خواهد تا راه حل های قابل قبولی در مورد چگونگی کاهش هزینه ها یا بهبود سودآوری شرکت ارائه دهد.

و در آخر اینکه ، حریم خصوصی مسئله بزرگی در زمینه حسابداری است. یک حسابدار ناظر بر  داده های مالی زیادی از جمله حقوق کارمندان و برخی فعالیتهای مالی محرمانه خواهد بود و انتظار این است که این اطلاعات کاملاً محرمانه نگه داشته شوند.

 

آیا باید در ریاضی خوب باشید تا حسابدار شوید؟

از آنجا که هر یک از حسابداران در عملیاتهای روزانه بسیاری از اطلاعات را محاسبه می کنند ، امکان دارد برخی از این محاسبات مبتنی بر فرمول های خاص باشد. ، پس حسابداری که ریاضی می داند مسائل را راحت تر تحلیل و حل میکند. با این حال ، این بدان معنا نیست که شخصی که به عنوان یک حرفه به حسابداری علاقه دارد ، باید یک نخبه ریاضی باشد یا توانایی محاسبه ارقام را در سر خود داشته باشد. به خصوص امروز ، هنگامی که بسیاری از ابزارهای دیجیتالی وجود دارد که می توانند به یک حسابدار در انجام کار خود کمک کنند.

به خاطر داشته باشید کسی که ریاضی را بهتر می فهمد ، در درک معادلات مالی که روزانه در زمینه حسابداری استفاده می شود ، راحت تر خواهد بود ، مانند محاسبه "حاشیه سود" یا "نرخ بازار".

 

آیا برای حسابداران تقاضای کار وجود دارد؟

دفتر آمار کار (BLS) اشتغال حسابداران (نه ویژه CPA) را برای رشد 10٪ از سال ۲۰۱۶ - ۲۰۲۶ پیش بینی می کند. ۱۰٪ بسیار عالی در نظر گرفته شده است. BLS معتقد است که این رقم با رشد اقتصاد گره خورده است (با رشد اقتصادی ، حسابداران بیشتری لازم خواهند بود).

 

 

حسابدار سالانه چقدر می تواند درآمد کسب کند؟

حقوق سالانه یک حسابدار به عوامل مختلفی بستگی دارد ، از جمله تحصیل ، اندازه شرکت مورد نظر برای کار و قوانین کشوری و استانی در نظر گرفته شده حسابداری که در آن سکونت دارد. با این وجود به دلیل اینکه این رشته مورد نیاز است ، انتظار می رود حسابداران به خوبی کار کنند. حرفه حسابداری ، گرچه به اندازه CPA ها (حسابداران رسمی مجاز) بازار گرمتری ندارد اما تقاضای یک حسابدار در واحد های اقتصادی اجتناب ناپذیر است.

براساس دفتر آمار کار ، که یک آژانس فدرال است که وظایف آن شامل سنجش فعالیت بازار کار است ، مبلغ متوسط ​​سال ۲۰۱۷ برای یک حسابدار ۶۹۳۵۰ دلار در سال است. این ارقام مبتنی بر دستمزد سالانه برای کلیه کارگران حوزه حسابداری است. هرچه یک حسابدار بالاتر از مبلغی که یک حسابدار پرداخت می شود ، بیشتر باشد ، احتمال اینکه این فرد مشخص شده باشد و CPA تعیین کرده باشد ، بیشتر است.

براساس مجله حسابداری ، متوسط ​​حقوق یک CPA در ایالات متحده در سال ۲۰۱۷ ۱۱۹۰۰۰دلار بوده است. این رقم شامل پاداش یا مزایای دیگر نمی شود.

بسیاری از علاقمندان به زمینه حسابداری سرانجام CPA می شوند. آنها پس از تکمیل شرایط خاص تحصیلی و کاری و قبولی در امتحان ، عنوان و مجوز CPA را کسب می کنند. یک حسابدار رسمی معتبر مجاز است وظایف خاصی را انجام دهد که حسابداران عادی مجاز به انجام آن نیستند ، از جمله تهیه صورت حساب مالی حسابرسی شده ، یا اقدام به عنوان یک مأمور مالیات دهنده یا نماینده شرکت در بحث با افسران درآمد IRS یا مشاور. یک حسابدار بدون تعیین CPA نمی تواند هیچ یک از این موارد را انجام دهد.

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

بسیار عالی و سازنده بود. خسته نباشید.

مهدی
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان ثبت نام یا ورود به حساب کاربری خود.
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
(0 Votes)

مدیر سایت

موسس و طراح وب سایت حسابداری و مالیات. با هدف ارائه خدمات مفید و لازم در زمینه آموزش حسابداری ، حسابرسی ، موارد حقوقی ، بیمه تامین اجتماعی و ... تصمیم به راه اندازی این وب سایت گرفت./

کابران حاضر در سایت

ما 101 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

logo-samandehi

آمار سایت

کاربران
24
مطالب
53
نمایش تعداد مطالب
52707

اطلاعات تماس

آدرس:
 شهرری - خیابان صمدی

کوچه شهید حسنی

پلاک ۴۲ واحد ۴ 

تلفن:

۰۲۱۵۵۹۲۶۹۴۴
۹۸-۰۹۱۰۰۱۶۱۱۵۰+

ایمیل:
accandtax.ir@gmail.com